About Me

My photo
Ten blog stanowi rozwinięcie mojego kanału YouTube - MakijazeKasiD. Mam znacznie więcej pasji niż tylko makijaż i kosmetologia - tu podzielę się z Wami nimi wszystkimi. Zapraszam do swojego świata!

Thursday, February 7, 2013

Ulubione kosmetyki - styczeń 2013

Mocno spóźniony filmik z kosmetykami do pielęgnacji i makijażu które najbardziej przypadły mi do gustu w styczniu tego roku.





Jak zwykle w moim przypadku przeważają kosmetyki do makijażu a w styczniu dobrych kilka z nich to kosmetyki mineralne Lily Lolo (mój ukochany cień Smoky Brown i róż Beach Babe) gdyż od grudnia zeszłego roku intensywnie testuję kosmetyki Lily Lolo jakie otrzymałam do przetestowania od oficjalnego dystrybutora tych kosmetyków, firmy Costasy, w celu zrecenzowania ich. Miałam już wystarczająco dużo czasu by gruntownie zapoznać się z kolorówką Lily Lolo i już wkrótce na moim kanale oraz tu na blogu pojawi się ich recenzja, prawdopodobnie w paru częściach - szminki  i błyszczyki, podkłady i pudry, róże oraz kredki do oczu i tusz do rzęs. Przygotowuję też jeszcze jeden filmik instruktażowy w którym używam wielu kosmetyków mineralnych Lily Lolo.

Pozostałe  kosmetyki to są ulubieńcy z zeszłych lat które ponownie odkryłam w swojej kolekcji i których bardzo często używałam w zeszłym miesiącu - masełka do ust KORRES, mgiełka do twarzy The Body Shop z witaminą E,  pędzle do podkładu HAKURO i Sephora czy podkład Bourjois Healthy Mix i puder/podkład MAC MSF Natural.

I wreszcie jedna nowość w mojej kolekcji która w ciągu jednego zaledwie miesiąca uzyskała status ulubionego produktu a mianowicie paleta cieni do powiek NAKED 2.




róż LL Beach Babe
cień LL Smoky Brown
szminka LL Demure i błyszczyk LL Cocktail
mgiełka do twarzy The Body Shop Vitamin E Face Mist
masła do ust KORRES Jasmine, Pomegrante i Wild Rose
podkład Bourois Healthy Mix
puder MAC MSF Natural w odcieniu Light Plus
pędzle do podkładu Sephora Mineral Powder i HAKURO H50S

A jakie były Wasze ulubione produkty stycznia? A jeśli próbowałyście tuszu Lily Lolo Lash Alert to czy sprawdził się?



10 comments:

  1. Jestem Twoją subskrybentką na yt, dlaczego nie mogę obejrzeć filmiku? Pojawia się napis, że jest prywatny, nie rozumiem... Dobrze że chociaż bloga mogę jeszcze czytać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam:(Po prostu film jest zaplanowany do odsłony na dziś na 20:30 a nie potrafię tak samo ustawić postów na blogu:( Za 3 minuty będzie publiczny:)

      Delete
    2. A już myślałam, że nastąpiły jakieś dziwne zmiany :D W takim razie z przyjemnością biorę się za oglądanie!

      Delete
  2. oj, paletka Naked 2 niespodziewanie mnie również przypadła do gustu :) u mnie dzisiaj na blogu pojawił się post o moich zakupach kosmetycznych w styczniu, pokazałam same bestsellery :)

    ReplyDelete
  3. Naked2 - ta miłość chyba się nigdy nie skończy, coraz więcej myślę o mgiełce od TBS :)

    ReplyDelete
  4. Kasiu, jestem świeżo po Twoim najnowszym filmie i nie mogę się opanować przed zadaniem pytania, które nurtuje mnie od dawna. W jaki sposob Twoje włosy wyglądają tak luksusowo? Ja juz nie dopytuję się o to czaderskie ombre, ale ten blask, ta tafla - jak się coś takiego robi. Dopytuję, bo mam popdobną długość, gęstość (?), ale moge zapomnieć nawet przy good hair day, aby wyglądac tak fantastycznie. Wiem,że jestes bardziej "beauty-girl" niz "hair-girl" (nie, to jednak kiepsko brzmi...), ale oddałabym wiele za film (albo wpis) o tajnikach pielęgnacji. Tak, jak wiem, że w blogosferze jest mnóstwo pań-włosomaniaczek i zaraz pewnie napiszesz, że znają się badziej na rzeczy, niż Ty, ale ja łaknę tajemnicy jak mieć takie włosy jak Ty. Ola

    ReplyDelete
  5. Hej Kasiu, uwielbiam Twoje filmiki i bloga. W tym filmiku wspominasz, że przechowujesz pędzle w doniczkach i w związku z tym pomyślałam, że byłoby super móc obejrzeć filmik o przechowywaniu/ organizacji Twoich kosmetyków, oczywiście jeśli chciałabyś taki nagrać. Wydajesz się być bardzo zorganizowaną osobą :)
    Pozdrawiam
    Magda

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam ten Sephorowy pędzelek :)

    ReplyDelete
  7. Ten pędzel z Sephory jest znakomity! Puder Mac to mój ulubieniec 2012 roku. Najlepszy zresztą puder jaki miałam i chyba zyska miano KWC życia:) Dzięki Tobie Kasiu poznałam tą mgiełkę z TBS. Świetna, choć często kupuje też inne toniki czy hydrolaty i właśnie przelewam do tej butelki. Nie wiem czemu ale u mnie ten podkład z B. się jakoś nie sprawdza. Robiłam kilka podejść do niego i stoi sobie i się nudzi. Może jeszcze raz dam mu szansę.

    ReplyDelete
  8. Kasiu, jestem Twoja , ze tak powiem stala sluchaczka z przedzialu wieku sredniego.
    Wiele informacji podajesz pieknie "na tacy" co znacznie ulatwia mi zycie i oszczedza czas. ja mam swoje dwa produkty ktore bardzo mnie oczarowaly.
    1. Fine ONE ONE firmy benefit
    2. Hervana puder do twarzy tej samej firmy.
    doskonaly effect, szybkie w uzyciu, jak dla mnie super

    ReplyDelete