Podkład Bourjois Healthy Mix - krycie i wykończenie

W ostatnich paru filmikach bardzo chwaliłam podkład Bourjois Healthy Mix i uświadomiłam sobie że jeszcze nigdy nie pokazałam na filmie jakie ma krycie i wykończenie a jestem świetną osobą do pokazywania obu tych właściwości podkładów z racji tego że mam cerę naczynkową z rozległymi zaczerwienieniami oraz tego iż mam już 33 lata a co za tym idzie również pierwsze zmarszczki oraz bardziej widoczne pory na twarzy niż kiedyś. Na takiej cerze nie każdy podkład wygląda dobrze i dlatego bardzo się cieszę gdy jakiś podkład (szczególnie drogeryjny i łatwo dostępny w Polsce)  nie tylko oferuje dobre krycie ale też nie podkreśla mankamentów cery ale wręcz ją rozświetla powodując że wyglądamy na zdrowe i wypoczęte. Taki jest właśnie Bourjois Healthy Mix.

W filmie pokazuję jak ja osobiście nakładam i utrwalam ten podkład. Możecie zobaczyć stopień krycia, ocenić kolorystykę dwóch najjaśniejszych odcieni oraz zobaczyć jak podkład się rozprowadza na twarzy oraz jakie ma wykończenie. Mam nadzieję że okaże się to przydatne dla osób które nigdy nie próbowały tego podkładu a się zastanawiają nad jego zakupem -  mi w każdym razie tego typu filmiki na YT bardzo pomagają gdy rozważam zakup jakiegoś podkładu.

Tak wygląda podkład Bourjois Healthy Mix (utrwalony niewielką ilością pudru MAC MSF Natural) na mojej naczynkowej cerze:


To wszystkie produkty jakich użyłam:

podkład/puder MAC MSF Natural, podkład Bourjois Healthy Mix, pędzel Hakuro H50S, mgiełka The Body Shop Vitamin E Face Mist, próbka Lancome Visionnaire Serum
A to już mój filmik w którym pokazuję jak go nakładam:


Jeśli jesteście ciekawe jak ten podkład kryje w przypadku cery trądzikowej to polecam Wam blogpost oraz film Karoliny z kanału stylizacje2 na YouTube który zrobiła bardzo podobny filmik z tym samym podkładem. To między innymi pod wpływem jej filmiku postanowiłam zrobić własny filmik tego typu.

A Wy znacie podkład Bourjois Healthy Mix? Jeśli tak, to czy go lubicie?












Comments

  1. Kasiu, podkład ładnie pokrył Twoje policzki, naprawdę podoba mi się efekt. Mnie również zainteresowała recenzja Karoliny i próbowałam kupić ten podkład na promocji -40%, ale niestety nigdzie na niego nie natrafiłam, wszędzie był wyprzedany. Kupiłam wtedy inny podkład Bourjois - 123 Perfect, jednak ciągle kusi mnie Healthy Mix. Może następnym razem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podkład ten jest wycofany (na promocji w rossmannie -40% pamietam że zostały tylko najciemniejsze odcienie) ale wraca do nas w marcu wraz z nowym opakowaniem. Na dzień dzisiejszy można go jeszcze złapać na allegro w całkiem dobrej cenie :)

      Delete
  2. Podkład wygląda bardzo naturalnie na Twojej buzi, tak jakby go nie było;)

    ReplyDelete
  3. Kasiu, bardzo mi się podoba efekt tego podkładu. Jak jednak z jego trwałością - czy wytrzyma cały dzień bez poprawek? Dla mnie ten właśnie element jest kluczowy i poszukuję podkładu który długo utrzymywałby się na twarzy.

    ReplyDelete
  4. nigdy go jeszcze nie miałam ale najwyższa pora go kupić

    ReplyDelete
  5. Wszystkie znane mi osoby, które używają/używały tego podkładu bardzo go chwalą, natomiast dla mnie był mega bublem porównywalnym chyba tylko z Second Skin z Max Factora. Nie kryje, robi plamy, podkreśla suche skórki (mam skórę lekko suchą, ale bez większych problemów typu rozległe zaczerwienienia czy grudki). Jakkolwiek cieszę się, że innym służy :-)

    ReplyDelete
  6. Kasiu, trafiam na Twojego bloga i kanał niedawno i ... nadrabiam, czyli oglądam hurtowo Twoje filmiki. Odkryłam dzięki nim kilka swoich ogromnych błędów, ale i to, że niektóre rzeczy robiąc intuicyjnie robiłam całkiem dobrze.
    Podkład to jest to co robiłam zupełnie źle, nie samo nakładanie, ale dobór - i koloru i rodzaju. Reedukuję się - nigdy za późno - może lepiej w wieku 35 lat niż 53!
    Podoba mi się efekt jaki daje ten podkład i przy najbliższym pobycie w drogerii sobie go wypróbuję (pójdę z lusterkiem ;)).
    Dziękuję
    Ewa

    ReplyDelete
  7. A czy będą jeszcze kiedyś wpisy kulinarne? Wiem, że to pytanie ni z gruszki ni z pietruszki, ale przyznam, że bardzo pasowały mi Twoje pomysły, bo raz, że zdrowe, dwa, że szybkie, a do tego jeszcze jakie smaczne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podbijam :)
      a podkład w końcu (po chyba rocznym lub dłuższym zwlekaniu i przewijaniu się w Twoich filmikach) mam i ja! kupiłam chyba ponad miesiąc temu, baaaardzo lubię i jest wart swojej ceny, zawsze mi na niego brakowało, zawsze było jakieś denko. Teraz nie ociągałam się i kupiłam od razu po ujrzeniu u Ciebie i Florence Beauty korektora True Match i mam już swój zestaw idealny. Nie zawiodłam się na Was, dziewczyny i moja skóra okazała się być podobna do Waszej, najwidoczniej, bo służą jej te same produkty. Kiedyś muszę jeszcze kupić Cetaphil, narazie jestem fanką żelu z micelarnymi drobinkami do cery wrażliwej z Biedronki. Polecam wypróbować, jest ze mną chyba od roku. Podobno identyczny skład ma żel Tołpy :)

      Delete
  8. Mam ten podkład już od dawna, na początku zachwycił mnie, właśnie tym jaki naturalny efekt osiągała buzia po jego nałożeniu! Niestety ale po jakimś czasie zauważyłam, że utlenia się na twarzy, czyli po prostu ciemnieje... Ratuje go jedynie mieszanie z czymś jaśniejszym, a szkoda :( bo bardzo go lubiłam!

    ReplyDelete
  9. Podkład moim zdaniem świetny. Nie spodziewałem się po nim takiego krycia, ale bardzo miło mnie zaskoczył. Cenię w nim trwałość, bo zostaje na mojej buzi długie godziny, a jeśli zaczyna schodzić, robi to w niezauważalny sposób. Nawet przy ogromnym wysiłku fizycznym nie pozostawia plam na skórze - ściera się równomiernie. Jest łatwy do poprawy, wystarczy go tylko przypudrować. Nie spodziewałem się takiego rezultatu na mojej mieszanej cerze, a jednak! Teraz testuję inny podkład tej marki.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Pani Kasiu - jeśli mogę prosić o kontakt mailowy to byłbym wdzięczny. Realziuję pewien projekt kosmetyczny i chciałbym z Panią nawiązać współpracę, a nigdzie (ani na kanale YT, ani na blogu) nie udało mi się znaleźć maila.

    kuba@agencjakrecisie.pl

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Witam Kasiu, czy Bourjous wpada w żółć czy w róż? Chodzi mi o numer 51. Jestem "bledziochem" ;))) ale żółtym ;) NINA

    ReplyDelete
  13. Kasiu, a zrobisz wpis o pięlegnacji swojej twarzy? Też mam na policzkach zaczerwienienia i chciałabym zobaczyć jak Ty sobie z nimi radzisz :)

    ReplyDelete
  14. Aktualnie ten podkład to mój nr 1 :)

    ReplyDelete
  15. Pani Kasiu,
    czy istnieje możliwość kontaktu mailowego z Panią? Oglądam i czytam Panią od niedawna, a już została Pani moim kosmetycznym guru. Mam do Pani pytanie związane z ciążą i kosmetykami zawierającymi pochodne witaminy A. Będę bardzo wdzięczna za maila do mnie, który umożliwi mi kontakt z Panią. Mój email to gabrysi@poczta.pl.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  16. Kasiu, teraz zamuwilam sobie ten krem co ty tak lubisz z bioderma(zielony) ,lub wogule to peeling,i mam pytanie,ty go masz przez calom noc co druga noc? Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  17. Healhy mix jest świetny, ja posiadam skóre tłustą,ale odwodnioną i skłonną do podrażeń. W połączeniu z pudrem Lily lolo daje świetny efekt, nie wysusza i nie podkreśla skórek, odczucie prawie jak po nałożeniu kremu nawilżającego. Polecam też Healthy Mix Serum (nie jestem pewna czy dostępny w Polsce) fajniejszy zapach i troszkę gęstszy. Odradzam zaś Bourjois Flower Perfection - bardzo ciężki,gęsty ale daje duże krycie i jest trwały, może wysuszać. Na pewno spróbuje mgiełki z Body Shop ciekawe czy poprawi nawodnienie mojej skóry.
    Kasia

    ReplyDelete
  18. Ja dorwałam ten podkład za 30 zł na allegro i jestem bardzo zadowolona:) Piękny efekt naturalnie wyglądającej zdrowej skóry i przy tym średnie krycie, bardzo mi odpowiada :) Bardzo go lubię, stosuję gdy idę do pracy czy na spotkanie:) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  19. ...a ja znowoz gorąco polecam flower perfection gdyż kryje doskonale nawet mój wściekle czerwony, świecący nos

    ReplyDelete
  20. cześć Katarzyno, zastanawiam się czy możesz mi pomóc. Kupiłam healhty mix 51. Przy pierwszych dwóch użyciach był idealnie jasny i żółty. Trzeciego dnia z pompki wyleciał pomarańczowy płyn i taki już został. Jak to możliwe, że podkład tak się zmienił w tak krótkim czasie?

    ReplyDelete
  21. Także uważam, że Healthy Mix jest jednym z lepszych podkładów. Chociaż moim ulubionym jest Bio Detox (również firmy Bourjois) - świetnie odświeża i ujednolica odcień skóry dające jednocześnie niesamowicie naturalny efekt. Do tego ostatnio udało mi się znaleźć sklep internetowy, gdzie kosztuje on niecałe 25 zł (http://www.puderek.com.pl/pl/p/Bourjois-Bio-Detox-Organic-Foundation-Organiczny-podklad-matujacy-kolory/268). :D

    ReplyDelete
  22. Witaj. Ja może nie do końca w temacie, ale ... oglądam twoje filmiki na youtube i zawsze nie mogę się nadziwić czemu ty się tak świecisz na tych filmach??? Na początku myślałam, że ty się wcale nie malujesz, ale natrafiłam na filmik gdzie wykonujesz makijaż, nakładasz tego masę na twarz i własciwie nie ma żadnej różnicy. Weź zmień to światło albo czymś się zmatuj, bo to kiepsko wygląda. A poza tym czemu tak cicho mówisz na tych filmikach?

    ReplyDelete
  23. masz taki asortyment a twoja skora nei wygalda dobrze i zdrowo.. ja bym sie zastanawiala.. chyba o to codzi zeby byla zdrowa swieza i zeby mozna bylo ja pokazywac bez makijazu??

    ReplyDelete
  24. masz super akcent :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Post a Comment