TAG : I Love Drugstore Makeup

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić swoimi ulubionymi kosmetykami z niższej półki cenowej czyli tymi dostępnymi w drogerii oraz w sklepach internetowych i na serwisach aukcyjnych takich jak ebay i allegro. Jest to odpowiedź wideo na TAG I <3 Drugstore Makeup stworzony przez Ally z kanału YT MakeupbyAlli.

Wyjątkowo mam dwie wersje tego samego filmu - na prośbę widzów:

W wersji jak z teledysku MTV bez przerywnika 'aaaa'  ale za to mocno pocięty:



W wersji bardziej naturalnej z mniejszą liczbą cięć ale z przerywnikiem 'aaa' :



A to już zasłużeni bohaterowie filmiku oraz parę nieszczęśników o których zupełnie zapomniałam kręcąc film ale są oni Wam znani gdyż pojawiali się w niedawnych filmikach o ulubieńcach miesiąca.


bronzer W7 Honolulu
szminki Colour Riche L'oreal (moje ulubione to te z gamy Made For Me Naturals)
podkład Bourjois Healthy Mix
kremy typu BB Maybelline
puder matujący Maybelline Dream Mat Powder
szminki nawilżające L'oreal Colour Riche Shine Gelee
kredka do brwi L'oreal z pęsetką i grzebykiem
róż L'oreal z serii le blush (na obrazku jest Nude Pink)
róż e.l.f. (na obrazku jest Candid Coral)
cienie do powiek Catrice
róż Maybelline Affinitone Amber Pink
korektor L'oreal True Match
kredka do oczu L'oreal Eye Designer (mój ulubiony odcień to Deep Brown)
krem typu BB firmy Garnier
błyszczyki Lily Lolo

A to już kosmetyki do makijażu z niższej półki cenowej które są dobrymi zamiennikami dla droższych kultowych kosmetyków z górnej półki:

cień Catrice Starlight Espresso jest niemal identyczny jak MAC Copperplate

         


cień Catrice 400 My First Copperware Part jest niemal identyczny jak MAC Satin Taupe


             

cień Catrice C'mon Chameleon jest niemal identyczny jak MAC Club

    
bronzer W7 Honolulu jest ciemniejszą wersja Benefit HOOLA





róż e.l.f Candid Coral jest niemal ientyczny jak NARS Orgasm 

         

pędzel Maestro Foundation Brush jest niemal identyczny jak MAC 187 (moja opinia wyłącznie)
 

podkład Neutrogena Healthy Skin jest niemal identyczny jak NARS Sheer Glow 
                 


szminka Catrice Kiss Kiss Hibiscus jest niemal identyczna jak MAC Impassioned (dzięki nieeesiu25 :)))   )

                   

tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect jest niemal identyczny jak tusz Cover Girl LashBlast

   

A tych produktów osobiście nie polecam:

podkład L'oreal Infallible                                                       szminki Rimmel z serii Lasting Finish






A jakie są Wasze ulubione kosmetyki z niższej półki cenowej? I jakich kosmetyków drogeryjnych według Was nie warto kupować?

Comments

  1. normalnie zapisałam sobie w telefonie tę ściągę i ruszam na łowy :); ja mojej listy z odpowiednikami nie mam :/

    ReplyDelete
  2. świetne porównanie, na pewno się przyda:)

    ReplyDelete
  3. jednym z moich KWC z niższej półki jest podkład Maybelline Affinitone (w tej wersji klasycznej). Chyba nie ma lepszego podkładu w tej cenie do mojej cery, czyli mieszanej w kierunku suchej, a z kuponem zniżkowym z Superpharmu ostatnio zapłaciłam za niego 16 zł:)

    ReplyDelete
  4. Wszystkie fanki Kasi chce zaprosic do nowego miejsca,gdzie mozna milo i kulturalnie porozmawiac o filmikach urodowych www.filmikiurodowe.hpu.pl

    ReplyDelete
  5. Ten roz z e.l.f.'a wyglada zachecajaco :) A cienie Catrice tez bardzo lubie, rozejrze sie za kolorami, ktore proponujesz!

    ReplyDelete
  6. bardzo przydatne porównanie :) osobiście posiadam krem BB i puder Maybelline i jestem bardzo zadowolona :D

    ReplyDelete
  7. Przydatne to porównanie zamienników, zwłaszcza cieni Catrice:)

    ReplyDelete
  8. Porównanie trafne, jednakże ja osobiście się na cieniach Catrice zawiodłam (Paletka z czterema cieniami). Próbowałam na mokro i na sucho i nie dało się dobrze wydobyć koloru. Natomiast, jeśli chodzi o cienie M.A.C to są lepsze jakościowo, więc wolę kupić jeden sprawdzony cień drożej, niż więcej takich z którymi będę się męczyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie próbowałam paletek ale pojedyncze są naprawdę dobre pod każdym względem, zaręczam:)

      Delete
    2. W takim razie może jednak spróbuję po tym jak przetestuje cienie KOBO :).
      Nie wiem jak w rzeczywistości sprawdza się cień Catrice C'mon Chameleon, ale 'Club' od M.A.C ślicznie wygląda na powiekach (sama mam i używam).

      Przepraszam, że spytam o coś nie w temacie, ale z tego co się orientuję Kasiu, to zdarza Ci się kupować coś z Truskawki. Zachęcona twoimi opiniami postanowiłam coś także zamówić. Jednakże, moja przesyłka została zatrzymana w UC (pierwszy zakup) i mam uiścić podatek VAT za nią. Na stronie Truskawki piszą, że zwracają podatek VAT. Moje pytanie brzmi: Czy Tobie także często zatrzymują przesyłki w UC i czy faktycznie firma zwróciła Ci VAT (jeśli zatrzymano przesyłkę?).

      Delete
    3. Słyszałam od kilku widzek o tym problemie ale ja osobiście przez niemal 10 lat nigdy nie miałam przesyłki zatrzymanej przez UC - nawet gdy kupowałam perfumy dla koleżanki za 200zł - i w związku z tym nigdy nie musiałam w takiej sprawie do nich pisać. Raz zwróciłam zakup bo niechcący kupiłam go dwa razy pod rząd bo po pierwszej dokonanej transakcji zakupu wydawało mi się że transakcja nie przeszła - wymienilismy chyba z 10 maili ale w końcu mogłam odesłać przedmiot na własny koszt i zwrócili mi pieniądze:)

      Delete
  9. Max Factor i Cover Girl to ta sama firma :) i jest to ten sam tusz pod inną nazwą. Pozdrawiam Kasiu :)

    ReplyDelete
  10. Kasiu,przepraszam,że zawracam głowę, ale mam pytanie : mój 18-letni syn bardzo przejmuje się swoimi cieniami pod oczami. Ma je od urodzenia, ale ostatnio większe. Czy jest na nie jakiś sposób ? Krem ? Preparat ? Bo makijaż w tym wypadku odpada.
    Pozdrawiam serdecznie ! Magda - Twoja wierna fanka po 40-stce. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zależy jaka jest przyczyna cieni u Twojego syna - genetyczna, związana z proukowaniem nadmiaru melaniny czy zbyt płytko unaczynioną cerą. Poproś syna żeby przycisnął do cieni kieliszek do wódki - jeśli cienie nagle zrobią się białe to cienie wynikają ze zbyt płytko unaczynionej skóry - wtedy warto kupić krem pod oczy z retinolem który zagęści włókna kolagenowe pod oczami i naczynka będą mniej widoczne pod skórą i cienie znikną. Jeszcze skuteczniejsze i szybsze są zabiegi laserem w gabinecie dermatologii estetycznej. Jeśli po przyciśnięciu cienie nie bledną to wynikają z produkcji nadmiaru melaniny przez skórę - pomoże preparat z hydrochinoną (dostępny na receptę taniej niż bez recepty z firmy NeoStrata np.). Jeśli wiele osób w Waszej rodzinie ma ciemne podkówki pod oczami to mogę one być genetyczne i wtedy są bardzo trudne do usunięcia...i z tego co pamiętam (artykuł mam w sypialni a mój synek ma bardzo lekki sen niestety) pozostają właściwie korektory ale w dzisiejszych czasach są one naprawdę niemal niewidoczne - szczególnie te górnopółkowe jak np. Giorgio Armani Corrector specjalnie do tego stworzony. Wkrótce będzie filmik o cieniach pod oczami:)Na wszystkie rodzaje cieni pomagają domowe metody - przykładanie torebek z czarna herbata, nawilżenie dobre skóry pod oczami, przykładanie kawałków surowego ziemniaka (to nie żart) i krem z arniką.

      Delete
  11. Ojej! Dziękuję serdecznie Kasiu za tak szybką odpowiedź ! :-)
    Ja tylko wróci z ferii sprawdzę wszystko według Twoich wskazówek.
    Skarży się bidak przez telefon, że przez te cienie przezywają go na obozie "ćpun", i już ma dosyć tego fioletu pod oczami.
    Bardzo, bardzo dziękuję ! :-)
    POZDRAWIAM !

    ReplyDelete
  12. O bogini dzięki za tak dobrą ściągawkę :)

    ReplyDelete
  13. Czekam też na filmik. I tak wszystkie Twoje oglądam, wiec nie przegapię. DZIĘKI WIELKIE ANIELE! :-)

    ReplyDelete
  14. Kasiu, znów o mnie wspomniałaś w swoim filmiku i znów wywołałaś tym ogromny uśmiech na mojej twarzy, dziękuję! :)

    ReplyDelete
  15. Catrice Kiss Kiss Hibiscus jest cudowną szminką. Nie na każdy dzień jeśli chodzi o mnie, ale jest świetna. Mam ją spory czas i nawet nie wiedziałam, że podobna jest do Mac:) W ogóle Catrice ma świetne szminki. Mam chyba z 5 i każda jest znakomita. Muszę zobaczyć w drogerii ten róż Nude Pink, bardzo mi się podoba na zdjęciu.
    Z niskopółkowych mogę polecić pomadki Wibo. Opakowania mocno słabe ale jestem zaskoczona ich jakością i ładnymi kolorami. Skusiłam się już na 3 a kosztują chyba tylko około 8-9 PLN.
    Miałam tusz Max Factor False Lash Effect i Cover Girl LashBlast, ale nie wiem w sumie czemu ten drugi znacznie był u mnie lepszy. Dłużej się trzymał nienagannie, bardziej wydłużał, choć to ta sama firma. Kupiłam po pierwszym razie go już chyba z 4 szt. Znakomity!

    ReplyDelete
  16. o szminkach Catrice słyszałam wiele dobrego, jednak jakoś nigdy nie miałam okazji ich wypróbować. Jutro w drodze na uczelnie pójdę sprawdzić czy słynna Kiss Kiss Hibiscus jest dostępna :)

    ReplyDelete
  17. niestety szminki Catrice wysuszaja moje usta...
    Kiss Kiss Hibiscus mam rowniez i ten kolor jest po prostu fantastyczny.

    ReplyDelete
  18. Witam,

    nie mogłam znaleźć do Pani prywatnego emaila, więc muszę tak publicznie złożyć Pani propozycje (wiem, że to nie profesjonalne, ale przejrzałam Pani blogi, kanał na YT i naprawdę nie znalazłam nigdzie prywatnego emaila.)
    Prowadzę aptekę i jej fanpage na facebooku:
    https://www.facebook.com/InterlekPl?ref=hl
    Stronę obecnie przebudowujemy, żeby była bardziej przejrzysta i profesjonalna. Pozyskałyśmy już dwie blogerki, które u nas na stronie dostaną swoją osobną zakładkę i będą publikować, jest dziewczyna odpowiedzialna za część: Domowe Spa i dziewczyna za: Śmiech to zdrowie- pal licho zmarszczki. I moja, a w zasadzie nasza propozycja jest następująca, czy nie zechciałaby Pani prowadzić u nas swojej części pt: ,,Video porady Kasi D." O kwestii finansowej i wszystkich innych szczegółach porozmawiamy już przez mojego prywatnego emaila: w.rudnicka5@wp.pl

    Czekam na odpowiedź, Pozdrawiam Weronika Rudnicka i Zespół Interlek_pl

    ReplyDelete
  19. ja planuję kupić róż w odcieniu rose gold z Sleek'a (też baaaardzo zbliżony do Narsa ) :)
    Subskrybuję Twój kanał na yt i uwielbiam oglądać Twoje filmiki, m.in. dzięki Tobie udało mi się okiełznać moją strasznie wrażliwą cerę :)
    a dziś już sama prowadzę bloga, dopiero raczkuję więc nie ma co się zachwycać, ale to właśnie takie osoby jak Ty z ogromną wiedzą, zainspirowały mnie do tego :) ostatnio pisałam o eliminowaniu wody chlorowanej z pielęgnacji skóry twarzy:)
    Pozdrawiam, Millie.

    ReplyDelete
  20. marzenia sie spelniaja:-) Wlasnie kupilam Healthy mix w szklanym opakowaniu z pompka:-)))

    ReplyDelete
  21. Też uważam że te Loreal się nie nadaje do niczego

    ReplyDelete

Post a Comment