TAG - Confessions of a YouTube Beauty Guru

Chętnie oglądam TAGi na YouTube ale rzadko sama mam ochotę zrobić swoją  odpowiedź na jakiś TAG. Ten mnie zainteresował bo pozwala zajrzeć za kulisy kręcenia filmików na YouTube i poznać cienie i blaski prowadzenia kanału na YouTube.

Prowadzenie mojego kanału i bloga jest moją ogromną pasją a od jakiegoś czasu szczęśliwie również dodatkową pracą  dlatego decyduję się spędzać tyle czasu w tygodniu obmyślając, kręcąc i edytując filmiki. Bardzo lubię dzielić się swoją wiedzą i robić coś samotnie dokładnie jak to sobie obmyślę wiec naprawdę spełniam się w tym co robię ale bywa że idzie mi to jak krew z nosa albo jest po prostu bardzo trudne, żmudne i pracochłonne a wyniki mnie rozczarowują. W takie dni w połowie przygotowywania filmiku mam ochotę się zastrzelić -  na szczęście frustracja mija bardzo szybko bo naprawdę bardzo lubię to robić.

Po prawie trzech latach kręcenia filmików na YouTube wiem że to zdecydowanie zajęcie dla mnie i mam nadzieję że w Nowym Roku będą pojawiały się co najmniej dwa filmy tygodniowo na moim kanale - taki mam plan na rok 2013. Wydaje się to w zasięgu moich możliwości więc jeśli tylko życie rodzinne mi na to pozwoli to powinno regularnie przybywać filmików na moim kanale.

Przy tej okazji chciałam baaaaaaaaaaardzo podziękować wszystkim swoim widzom za oglądanie moich produkcji i ogromne wsparcie jakie otrzymuję. Ciepłe słowa jakimi mnie obdarzacie naprawdę ogromnie dużo dla mnie znaczą i są bardzo motywujące. Mając takich kibiców aż chce się publikować jak najwięcej filmików. Dziękuję z głębi serca!



Comments

  1. A ja osmiele sie podziekowac w imieniu wszystkich widzek za to ze jestes Kasiu i za twoje bardzo cenne informacje ktore w tak konkretny prosty i jakze przyjemny sposob nam przekazujesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozwolę się dołączyć do podziękowań- świetna robota Kasiu:))

      Delete
  2. Bardzo sobje do serca biore twoje recenzje, porady i to co masz nam do powiedzenia. Twoja praca nad filmikami do nas dociera i doceniamy to bardzo. Juz czekam na kolejne filmiki. Czy znasz juz firme Caudalie?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Oglądanie ciebie to czysta przyjemność! Jeden filmik- a można wiele się od ciebie dowiedzieć :) dzięki, że jesteś :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię Cię oglądać być może za to, że jesteś taka naturalna w tym co robisz ;)
    Tak trzymaj ;)

    ReplyDelete
  6. Czy możesz powiedzieć parę słów na temat kręcenia filmików jako "dodatkowej pracy". Co dokładnie masz na myśli? Oglądam Twój kanał od dawna i wiem, że filmikom towarzyszą reklamy. Czy właśnie z tego powodu filmiki możesz traktować jako pracę? Czy też mówisz o czymś innym?

    ReplyDelete
  7. Przy okazji dodam, że dawno dawno temu, cierpiąc z powodu okropnych objawów grypy trafiłam przez przypadek na jakiś filmik YT i jako kolejny wyświetlił mi się Twój. Potem obejrzałam wszystkie na Twoim kanale. To był właśnie moment, gdy odkryłam YT dla siebie :-)

    ReplyDelete
  8. beauty guru? tak to może o sobie mówic Lisa Eldridge (chociaz tego nie robi)

    ReplyDelete

Post a Comment