Jak poprawić stan naszej skóry by wyglądała pięknie i promiennie w każdym wieku

Jak poprawić stan naszej cery by wyglądała bardziej jednolicie i promiennie a tym samym bardziej atrakcyjnie nawet jeśli mamy wyraźne zmarszczki ?




Jak zauważa znana warszawska dermatolożka, dr Ewa Chlebus, przyglądając się osobie o pięknej, jednolitej i rozświetlonej cerze nie zauważamy jej zmarszczek gdyż naszą uwagę przyciąga cera w świetnym stanie. Jest to efekt który dr Chlebus nazywa "efektem białej bluzki".



W tym filmiku mówię o tym jak, korzystając ze wskazówek dr Chlebus (artykuł w Wysokich Obcasach sprzed paru miesięcy) i innych cenionych dermatologów, można wyrównać zarówno koloryt jak i fakturę naszej cery by wyglądała pięknie i promiennie. Jest to świetny sposób na optyczne odmłodzenie naszej skóry i jest tańszą alternatywą dostępną dla wszystkich kobiet które nie mogą sobie pozwolić na drogie zabiegi odmładzające i ostrzykiwanie twarzy  Botoxem w gabinetach dermatologii estetycznej.

Ponieważ sama stosuję się od dawna to wytycznych dr Chlebus to zauważycie że przedstawiam i polecam w filmiku wiele moich własnych kosmetyków  pielęgnacyjnych ale daję też namiary na wiele alternatywnych kosmetyków o tym samym działaniu.

A oto parę osmetyków wartych uwagi które pozwolą nam osiągnąć cel pięknej i promiennej cery w warunkach "domowego spa":

1) preparaty z kwasami

dostępne w aptekach:

a) Avene Triacneal

b) Bioderma Sebium Serum 

c) Pharmaceris Sebo Almond Peel  5% i Sebo Almond Peel 10% 

d) ISIS Pharma Glyco A 12% 

dostępne w asortymencie sklepów internetowych :

a) www. biochemiaurody.com

b) zrobsobiekrem.pl

c) e-naturalne.pl

dostępne niegdyś w drogerii a obecnie na ebayu:

a) zestaw do mikrodermabrazji L'oreal

b) zestaw do mikrodermabrazji OLAY

2) preparaty z aktywną witaminą C:

a) La Roche Posay Active C

b) Serum Flavo-C ze sklepu biochemiaurody.com

c) Aurgia Flavo-C

d) serum z przeciwutleniaczami - witaminą C i E firmy Skinceuticals Ferulic C E

3) Kremy nawilżająco-ochronne

a) Cetaphil PS Lipoaktywny 

b) Cetahil Restoraderm 

Wszystkie wymienione wyżej produkty są tylko propozycjami z mojej strony, podobnych produktów równie dobrych jest na rynku znacznie więcej.

Jeśli zaś chodzi o spłycenie już istniejących zmarszczek to najskuteczniejsze w tym celu są retinoidy o których mówiłam parę lat temu :






A czy Wy stosujecie kosmetyki z kwasami i witaminą C ? Jeśli tak to czy zadowolone jesteście z efektów ich stosowania?










Comments

  1. Cześć! Ja również jak moja "przedmówczyni" sięgnęłam po Triacneal, aby zobaczyć jak to cudo na mnie zadziała. Namówiłam nawet starszą siostrę, która nadal jest bardzo zadowolona z efektów i chyba wciąż ten preparat używa. U mnie natomiast nie za bardzo się sprawdził. Nie wyrządził mi krzywdy, ale musiałam przerwać mazianie, bo nie widziałam efektów codziennej rutyny z żółtym kremikiem. Sięgnęłam więc po delikatny tonik z BU (PHA bodajże), bo zbliżało się lato i nie chciałam ryzykować przebarwień. I znów nie zauważyłam wielkiej różnicy. Może mam zbyt wygórowane oczekwiania? A może moja skóra jest nie do zdarcia - gruba, mocna bestia? Nie poddałam się jeszcze i wczoraj zmajstrowałam sobie AHA/BHA 10% również z BU - może to pomoże zwalczyć moje zaskórniki, bo z tym głównie walczę (krostki wyskoczą mi od czasu do czasu, ale nie przejmuję się nimi za bardzo).

    Wybacz, Kasiu, ja znów Ci esej napisałam. No, ale bronię się tym, ze pytałaś jak tam u nas, to i masz. ;)

    Pozdrawiam,
    Weronika.

    ReplyDelete
  2. Od jakiś 3 lat jestem kwasomaniaczką i to właśnie kwasy, razem z regularną mikrodermabrazją "trzymają w ryzach" moją grubą, mieszaną cerę. Jakiś czas temu na targach kosmetycznych kupiłam Krem Biostymulujący z kwasami AHA 6% z Ava Laboratorium (200ml ok. 30 zł - jest np. na allegro) i to jest mój Święty Graal, Kosmetyk Wszechczasów i Towarzysz Życia jednocześnie :) Działa delikatnie - bez pieczenia, zaczerwień czy suchych skórek, ale bardzo skutecznie - rozjaśnia, ujednolica cerę, zmiejsza rozszerzone pory. Jeśli wyskoczy mi jakaś niespodzianka - traktuję ją punktowo zwiększoną ilością kosmetyku. Jego cena, w porównaniu do wielkości opakowania, jest jak dla mnie dodatkowym pozytywem. Polecam i pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  3. Witaj Kasiu. Obecnie stosuję Serum z wit. C z Biochemii Urody. Najczęściej co 2 dzień pod filtry (podobno serum wzmacnia ich działanie - według opisu ze strony BU). Serum czasem lekko podrażnia moją naczynkową cerę. Nie wiem od czego to zależy.Czasem efekt zaczerwienienia/podrażnienia nie występuje a czasem tak. Jeszcze nie rozszyfrowałam o co w tym chodzi. Na szczęście nawet jak twarz się zaczerwieni to efekt ten szybko znika więc zakładam że jest to tylko dowód jak aktywnie na skóre preparat działa. I to tyle na co mogę sobie w czasie ciąży pozwolić :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. pozwole sobie odpowiedziec za autorke bloga, wit C ma dosc niskie ph i stad moze skore podraznic, jest to naturalane i po jakims czasie przejdzie nie martw sie:)

      Delete
    2. Teraz dopiero zajrzałam po odpowiedź. Bo problemu rzeczywiście minęły i na dodatek okazało się że Ty kochana tu jesteś. Witaj Ziemolino i dziękuję za odpowiedź. Buziak

      Delete
    3. Teraz dopiero zajrzałam po odpowiedź. Bo problemu rzeczywiście minęły i na dodatek okazało się że Ty kochana tu jesteś. Witaj Ziemolino i dziękuję za odpowiedź. Buziak

      Delete
    4. Teraz dopiero zajrzałam po odpowiedź. Bo problemu rzeczywiście minęły i na dodatek okazało się że Ty kochana tu jesteś. Witaj Ziemolino i dziękuję za odpowiedź. Buziak

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Używam kremów z kwasami, ale nie do spłycania zmarszczek, tylko do redukcji blizn potrądzikowych :) Zaczęłam je stosować dzięki Twojemu poleceniu i jestem bardzo zadowolona z ich działania, bo skóra jest czysta, rzadko coś mi wyskakuje, blizn zostało już niewiele, a przebarwień prawie w ogóle nie mam :)

    ReplyDelete
  6. kasiu tego kremu bioderma sebium serum używasz na noc i rano go zmywasz? czy nakładasz i po kilku minutac jeszcze wieczorem zmywasz?

    ReplyDelete
  7. Kasiu, a ktore z tych kosmetykow sa ok w czasie karmienia? Kwasow, retinolu i salicylatow (krewnych aspiryny kojarzonej z syndromem Reya) unikam, a jak z wit. C? Kusi mnie Active C

    ReplyDelete
  8. Pani Kasiu mam zamiar zaczac kuracje diacnealem ale chcialabym rozwiac moje watpliwosci zeby nie zrbic sobie krzywdy a jest Pani moim guru wiec licze na Pani pomoc...Nie wiem czy zaczac od Diacnelau czy Eluage?czy mozna je stosowac z antykoncepcja?nigdzie o tym nie pisze a czytalam ze niby nie wolno...Jak dlugo przed urlopem lub nieuniknionym opalaniem musze odstawic preparat zey nie miec potem przebarwien i jak szybko moge wrocic?czy moge stosowac go np.tylko zima a odpuscic sobie latem czy powrot znaczy zaczecie wszytskiego od poczatku(luszczenie od nowa itd)czy bedzie to kontynuacja...Przepraszam za litanie i z gory dziekuje za pomoc

    ReplyDelete
  9. Mam do Pani pytanie. Otóż stosowałam krem Avene Triacneal. Stosowałam go 2 miesiące i to co zrobił z moją twarzą to jakaś tragedia. Zrezygnowałam z niego dopiero teraz, bo wcześniej chciałam dać mu jeszcze szanse. Wszystko to było spowodowane opiniami w internecie. Wiele osob twierdzilo, ze wysypalo ich na poczatku, bo to efekt oczyszczenia skory, a pozniej efekty byly cudowne. ja nie mialam nigdy problemow z tradzikiem, sporadycznie cos mi wyskakiwalo, kupilam ten krem nie po to zeby zrobic cos z pryszczami, bo ich raczej nie mialam tylko zeby zlagodzic delikatne blizny i przebarwienia. mam delikatna skore i bardzo czesto nawet po jednym pryszczu zostaje mi slad na skorze. zaluje teraz ze uzywalam tego kremu, bo to co bylo wtedy to doslownie nic z tym co jest teraz. jestem okropnie wysypana, skora mnie swedzi, jest zaczerwieniona, zostaly mi slady po krostach ktore juz zeszly. nie mam pojecia, moze to efekt tego, ze nakladalam zbyt duzo tego kosmetyku, chociaz to raczej malo prawdopodobne, bo jest on bardzo wydajny i nakladalam zawsze cienka warstwe, tak mi sie przynajmniej wydaje. pod koniec stycznia mam studniowke i bardzo chcialabym sie z tym uporac. chcialam sie spytac co by Pani radzila w tej sytuacji. chcialabym sie jak najszybciej pozbyc pryszczy, podraznienia. najgorsze jest to, ze nigdy nie mialam tradziku, a teraz co chwile mi cos wyskakuje i gdyby nie duzo korektoru i bardzo dobrze kryjacego podkladu to bym nie wyszla z domu. mam jeszcze jedno pytanie, chcialam sie troche opalic do czasu studniowki. ale nie wiem kiedy moge zaczac,, bo dopiero teraz skonczylam stosowac ten krem, a wiem, ze nie powinno sie opalac podczas jego stosowania. jestem bardzo blada wiec chcialam nabrac troche koloru, a nie wiem kiedy moge i czy w ogole biorac pod uwage stan mojej skory powinnam chodzic na to solarium. Bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. Kasiu, Ogladam Twoje filmiki od roku i sie wiele ucze. Zainspierowana twoimi pomyslami zaczelam stosowac krem Triacneal na noc, Choc moja skora po nalozeniu reaguje czerwonym wypiekiem to chce nadal kontynuowac kuracje. I pamietajc ze potrzebny jest na dzien krem z zfilterm przeciwslonecznym a zarazem bym moja cera mogla byc jasniejsze wlaczylam rano krem Antirougeures z Avene. Tylko moja zeraz zamiasty by uspokojnona po tym kremie jest jak rozognion, mam tak czerwona placki na policzkach ...ze mam klopot by wyjsc z domu i mam pytanie. Czy sklad tych 2 kremow moze powodowac taka rekacje.? Czy powinnam krem Antrougeures odlozyc na ta chwile a wsprowadzic inny tylko z fitrem przecisloncznym i przeczekac ze moja cera sie uspokoi po Triacneali. Bo nie wyglada to za odobrze rano, potem w ciagu dnia po 3h rumien sie zminiejsza. Czy stosujac triacneala moge lykac tabletki redblocker? Bede wdzieczna za odpowiedz. Bo zastanawiam sie nad wizyta u dermatologa po takiej reakcji alergicznej, albo powinnam oba kremy odlozycz?

    ReplyDelete
  11. Kosmetyki to podstawa, również tu oferta od https://evospa.pl/zabiegi/medycyna-estetyczna powinna was zainteresować.

    ReplyDelete

Post a Comment