Dwie bazy pod makijaż które szczerze polecam

Często dostaję prośby o polecenie bazy pod podkład. Nie jestem przekonana o konieczności stosowania bazy pod podkład, niemniej mam dwie które naprawdę szczerze polecam.W filmiku pokrótce je omawiam.
 


                                         

 

Baza L'oreal Studio Secrets
Baza L'oreal ma konsystencję aksamitnej gęstej pianki a po rozsmarowaniu tworzy delikatną aksamitną powłoczkę na skórze maskując pory i spłycając zmarszczki. Nie powoduje powstawania zaskórników i nadaje się do każdego typu cery.
W drogerii kosztuje prawie 80zł, na allegro kupicie ją za połowę mniej już z uwzględnieniem kosztów wysyłki.

Bioderma Pore Refiner

Bioderma Pore Refiner maskuje rozszerzone pory, zmniejsza przetłuszczanie skóry, zapobiega zaskórnikom i leczy te istniejące a w dodatku przedłuża trwałość podkładu nie przesuszając skóry twarzy.

Bioderma Pore Refiner ma konsystencję białego żelu ale po rozsmarowaniu nie pozostawia białego filmu tylko staje się przezroczysty na skórze.
Najczęściej można ją kupić w zestawie z Bioderma Sebium Serum - peelingiem chemicznym do stosowania na noc na bazie 10% kwasu glikolowego - w cenie około 50zł. Nadaje się do nakładania pod krem nawilżający/krem z filtrem i na krem nawilżający/krem z filtrem.






Comments

  1. Uwielbiam tą bazę z L'oreal! W Douglasie już nie jest dostępna :(. Teraz jako zamiennik skusiłam się na podobną bazę od Collistar i mocno jestem rozczarowana :/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znajdziesz ją na allegro (link w poście do sprawdzonego sprzedawcy) za połowę ceny w Douglasie:)

      Delete
  2. Ciekawe jakim cudem baza sprowadzona jak jest w opisie z USA kosztuje znacznie mniej niz w USA?? W USA koszt to kilkanascie $ w cenie detalicznej.

    ReplyDelete
  3. Kupiłam tę bazę w saszetkach żeby najpierw wypróbować i jest niczego sobie :) a Bioderma to idealny mat! Rewelacyjny krem!

    ReplyDelete
  4. Dziewwwczyny! Loreal testuje na zwierzętach !!!

    ReplyDelete
  5. Witam. Szukam właśnie w internecie wiadomości na temat produktów firmy Bioderma. Dermatolog zapisał mi na moją trądzikową skórę w stadium rozwoju Sebium AKN Biodermy i Sebium MAT Teinte, niestety opinie sa tak podzielone, że nie mam pojęcia czy kupić te produkty, czy szukać innego odpowiednika :) Z pewnością zapisał mi to w dobrej mierze, ale jeśli się nie sprawdzi? Masakra :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. mam tą bazę z L'oreal i faktycznie ma świetną konsystencję, dobrze się nakłada, cudnie wygładza, ale niestety wysypuje mnie po niej. Podchodziłam do niej kilkakrotnie i zawsze jest tak samo.

    ReplyDelete
  7. Bardzo cenię Twoje filmiki i porady, natomiast obawiam się stosować polecane produkty, gdyż mam cerę mieszaną w kierunku suchej i nie mam problemów trądzikowych, jedynie szerokie zatkane pory na nosie i brodzie, które ciężko oczyścić czymkolwiek. Mam 28 lat i zmarszczki mimiczne, których bardzo nie lubię, zastanawiam się jakimi produktami u siebie osiągnąć efekt białej bluzki... Będę wdzięczna jeśli odpiszesz

    ReplyDelete

Post a Comment