Wymień swój tusz na tusz Clinique!

W tym roku też jest akcja promocyjna Clinique w ramach której można przynieść do perfumerii Douglas jakikolwiek tusz do rzęs lub puste po nim opakowanie i wymienić je na miniaturkę tuszu Clinique. W tym roku w dodatku mamy 3 różne tusze Clinique do wyboru. Oferta ważna od 14.09 do wyczerpania zapasów.

 *Wymień swoją dotychczas używaną maskarę w wybranej perfumerii Douglas na wystarczającą na 28 dni stosowania maskarę Clinique - High Impact Mascara, High Impact Curling Mascara lub High Lengths Mascara do wyboru*

Masc exchange_nowa_ok.jpg

Ja już mamy swoją miniaturkę. Oddałam swój zużyty tusz Maybelline i wybrałam ten z zieloną szczoteczką o którym słyszałam same dobre rzeczy.



 A Wy zamierzacie skorzystać z promocji? Jeśli tak to radziłabym się spieszyć bo u nas w Trójmieście w Douglasie w Gdyni na Świętojańskiej już się wyczerpały zapasy.

Comments

  1. W klifie tez brak, wiec ja nie mam :(

    ReplyDelete
  2. Hi. wymienilam na klaszczna czarna. Juz i tak mialm kupic a tu taka niespodzianka

    ReplyDelete
  3. kurcze, a ja swoje opakowanie juz wyrzucilam! :( musze chyba zaczac sledzic promocje ;)

    ReplyDelete
  4. Ja dziś też dokonałam wymiany na ten w ciemnym zielonym opakowaniu, bo tego nie miałam jeszcze. Zobaczymy jak się sprawdzi. Nawet gratis jeszcze dostałam peeling do ciała - miniaturkę Kanebo.

    ReplyDelete
  5. też pisałam o tej akcji u siebie na blogu :) również wybrałam maskarę wydłużającą, mam nadzieję, że będę zadowolona, bo zawsze ciekawiła mnie ta zupełnie inna szczoteczka :)

    ReplyDelete
  6. Eee, nie ma Douglasa w Lublinie. :/
    A w zeszłym roku byłam w UK jak była promocja w Boots. Wówczas upolowałam klasyczna High Impact Mascara. Niezła jest, ale nie będzie moją ulubioną. Nie mam wrażliwych oczu, a jak ją stosowałam, to przy słonecznym czy wietrznym dniu, płakałam jak bóbr. ;/

    Ale bardzo się cieszę, że taka akcja w Polsce też jest, szczerze mówiąc, nie wiedziałam o tym.

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Post a Comment